Fullt ös medvetslös, bokstavligen

Godmorgon!
Idag är det onsdag och jag ska till Jörgen på psyket och snacka, det är fan kaos med alla semestertider och skit nu så det behövs verkligen! Sen kommer min farbror med sambo och min kusin till Falköping idag, ska bli jätteroligt att träffa dom igen, senast var i julas :O Tänk vad tiden går!
.
I lördags var det förövrigt crusing och det var askul, slutade i ren katastrof, end of story. Men bilderna som klickades under kvällen utstrålar inget annat än ren G-L-Ä-D-J-E. Weberg, Erik, Casper, Jossen & Matilda gjorde mig sällskap i Eriks raggarbil, nån som såg oss? Vi dunka plåt rääääätt bra ;)
weberg2, melindasparrow & jossangaga @ instagram!
Fullt ös medvetslös!
Jag och jordens största Mademoiselle GaGa-fan♥
.
Idag ska jag se om jag kan rida lite eller om jag får be Sanna att hjälpa mig, har så jävla ont i ena armvecket, klarar inte av för snabba rörelser så får väl se, ni får ha det så bra och ta hand om varandra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback