I love playing with fire and I don't wanna get burned

Saker blir inte alltid som man tänkt sig.
Fuck.
-
Hur som helst så har jag börjat lyssna på The Runaways, sjukt bra! Ett tjejrockband från typ.. 70-talet? 80-talet? Jag vet faktiskt inte men asså aa jag gillar't :) Plus The Fray!
Jaja nog om musik. På torsdag kommer Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides hem till mig! IIIIIIIHHHHH!!!!!
Red Ikaros igår på nytt bett, ett helt rakt och han gick faktiskt bra på de, äntlligen har jag hittat ett nytt bett och skifta med. Eh jaa ELEKTROPOP!
-
MIKE GICK VIDARE I IDOL IGÅR!!!!! Kebabkungen som dom kallar honom i tv haha, min familj träffa han och hans familj i Turkland 2005 och sen hälsa mamma o pappa på honom i Göteborg typ förra året tror jag? Så jävla skön asså! HEJJA MIKE! :D
-
Nu ska jag.. Jag vet inte vad jag ska göra. Förbereda mig mentalt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback