As long as we both shall live

JAG LEVER IGEN!
Har vart sjuk sen i onsdags förra veckan, började må så sjuuukt illa på eftermiddagen och de blev bättre först på lördagen men sämre sen på söndagen, kul -.- men idag är de onsdag och jag har varit i skolan igen!
Får dessutom säga grattis i efterskott till Bella Swan som hade sin födelsedag igår! Och hääär är den alldeles nya Breaking Dawn del 1 trailern, släpptes 01.30 i natt!
GAAAAAAAH JAG KAN ABSOLUT INTE VÄNTA LÄNGREEEEE!!!!!!!
"As long as we both shall live"
Hur fint?!?!
Istället för "tills döden skiljer oss åt"
Men okej, på söndag är de bara 2 ynka månader kvar! Och sen får vi vänta ett år till för o se sista delen, men känner att första delen kan man nog leva ett tag på ;)
Imorn har jag engelska. Jag kommer dö.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback