Twist and shout

Herregud jag måste verkligen blåsa liv i det här stället igen. Det märks till och med här när jag är helt slut, inte bra..
Jag läser böcker som aldrig förr, fortfarande i House of Night serien, igår läste jag ut den femte boken i serien så har beställt tre nya idag :)
.
Jag har i veckan bokat biljetter till... BREAKING DAWN PART 1 DEN 16 NOVEMBER!!!!!!!!!!! OMG!!!!!! Så nu är det faktiskt bara 15 dagar kavr för jag ska gå på nattpremiären i Skövde den 15/11 blir de ju då men de är den 16/11 när filmen börjar med Michelle och sen några timmar senare sticker jag, Amanda & Evelina och ser den i Göteborg, awesoooome!!!! :D:D JAG SKA PÅ BRÖLLOP!!! Asså jag har skyhöga förväntningar, kan bli riktigt bra eller katastrof men ah, gaaaah!
PS. Första klippet är trailern, andra klippet är ett klipp från filmen, så kolla inte på dte om ni vill spara det tills ni ser hela filmen :) Jag har sett dte sjutusen gånger ;)
.
.
Ikaros är frisk igen :))) Var bara en hovböld så när han fick på sig en ny sko efter alla bandage och och mamma grejjat med så var han sig själv igen :) Asskönt! Nästa tävling blir kanske på Skålltorp (tror de va 18 eller 19 november) om jag är modig eller så blir det i Falköping i början på December, får se :)
.
Jag har i helgen varit spöke, både lördag och söndag, först på ridskolan och sen på skålltorp, när jag kom hem från skålltorp i söndags och öppnade dörren in till mamma så höll hon på o få en hjärtinfarkt haha! Kan lägga upp en bild senare hur jag såg ut men detta var min inspiration till sminkningen:
bild från lindahallberg.se
Ehm.. Hade jag något mer o säga? Jo i lördags var jag, mamma och Emelie på SKara Hästsport och shoppade loss! Jag fick 4000 kr av en stiftelse i fredags så det var svåårt att hålla i pengarna.. Skara Hästsport hade från torsdag (tror jag) till söndag 20% rabatt på allt i hela butiken, och eftersom vi kom dit på lördagen var det ändå ganska utplockat (tur för min plånbok!) Hur som helst så fick vi med oss två täcken till Lillen och Ikaros, klippmaskin, Emelie köpte dom nya Veredus Carboon benskydden till Lillen och jag provade vita ridbyxor, minst tre olika märken och modeller.. Har spanat in några från Gersemi aslänge, dom kostar runt 1400 i vanliga fall och nu så kosta dom något på 700 bara meen fanns dom i min storlek? Nej, självklart inte :( Blööö! Seen fick jag syn på ett par väääldigt snygga och fina, tills jag såg märket och priset, Animo för 2400.. Min plånbok skulle gråta men jag skulle bli dödsglad! Men efter många om och men fick jag tillslut 25% rabatt på dom (det är bra att visa sig där ofta så butiksägaren känner igen en) så betalade nog 1800 för dom, Melinda jätteglad! Hennes plånbok mindre glad men vad fan, jag måste ju passa på när jag väl har pengar! :D
Så ser dom ut iallafall :)
Nu var det nog inget mer spännande, ska sova nu, utan o läsa någon bok :(((
Ha de fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback