One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all and in the darkness bind them

Jag är sjuk som sjutton, blöööö! Haft feber och en massa skit hela veckan så nu är jag redigt trött på den! Febern verkar ha lämnat min kropp idag iallafall :)
Hur som helst, ni som läste min facebook i torsdags tror jag de va? Så såg ni att jag la upp denna bilden med texten:
9 skivor extramaterial
6 skivor förlängd version av alla tre filmerna
Halsbandet har jag haft sen 2005 men de förtjänar o va med på bild :)))))
Melinda massa glad! :D
.
OM jag var glad! Tack pappa för att du är lika nördig som jag! Okej jag som är sjuk hade ju inte så mycket annat o göra än o börja nörda detta extramaterialet (kan ju redan allt pirates-extra utantill liksom). Och till varje film finns tre skivor extra material fast den tredje verkar bara vara en extrem sammanfattning av de två första skivorna meeen vad jag vill komma till är att första filmens extramaterial är totalt 7,5 timme långt! Om man räknar med den tredje skivan, annars 6 timmar. Och jag plöjde igenom det på två dar men gaaaash jag kunde inte låta bli! Liksom hemligheten hur hoberna är så små kom liksom fram (överlycklig) och att första delen i trilogin var Orlando Blooms allra första film han gjorde, najs o börja med en film som gjorde succé i hela världen? Eh ja! SKa sluta med nördsnacket nu.
.
Sen har jag blivit bilägare åxå! Iallafall till på måndag :))) Pappa har hemma en Volkswagen Tiguan för o provköra lite så min familj har tre bilar denna helgen, jag har lagt beslag på Tiguanen (a)
såhär ser den ut :)
.
Har jag nått mer o berätta? Näe tror inte de. Ska tävla nästa helg, hoppas att jag får genomföra tävlingen denna gången bara haha :P Yepp men nu ska jag soova, upp halv åtta imorn, köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback