Mission:Impossible, höhö NOT!

Tjenare och goddag :)
Idag är det den 3 november och min kära far fyller... 46? Aa 46 år fyller han :D Så om fyra år bjussar han på en resa till Thailand :DDDD Gash vad jag älskar det landet! Dock har jag inte köpt någon födelsedagspresent, bara ätit fralla med nutella på (a) Malin och Erika fyller 24 idag åxå, grattis twinsen som fick mig att bli hoppgalen :D
.
Yeees, och om två veckor har jag sett Breaking Dawn part 1 hela två gånger :D (Jag ska se den två gånger på premiärdagen, nörd? Jao!) Och imorn är det den 4 november och Evelina fyller nästan arton :D 17 blir honom imorn iallafall och jag och MandyPandy ska ut på hemligt uppdrag med henne, hehe vad kan de vara tro? ;) Vet hur mycket Evelina äälskar hemliga uppdrag, och nej, vi ska inte åka och leta häst ;)
.
Jaja, idag slog jag rekord i att gå upp tidigt under lovet, gick upp 10.15 idag! Har annars släpat mig upp ur sängen runt klockan ett alla andra dar (a) Vad ska jag göra mer idag? Rida på min ko som är i hagen och antaligen smutsar ner sig nu för det regnar inte ute.. Jämt när det regnar så rullar han sig inte, han hatar blöt och kladdig lera, bra för mig! :D
Happ happ, hoppas att alla får en bra dag, pussen! :)

Kommentarer
Evelina säger:

.... hemliga uppdrag....

2011-11-03 | 19:57:20
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback