I can do her hair

Okej herregud.. Om exakt 7 dagar och 7 timmar sitter jag, Michelle, syrran och hennes kompis Frida i bilen påväg till SKövde för o se Breaking Dawn part 1!!!! Känns dock som att jag sett hela filmen redan pga alla smygklipp som släppts men va fan är man så dum som jag som kikar in på en massa bloggar som slänger ut dom så fort de är uppladdade så är de klart att man inte kan bara kryssa ner sidan utan o titta på klippet? Herregud, it's gonna be epic!
Sen dagen efter åker jag, Amanda & Evelina med 15.50 tåget till Göteborg (hoppas på en annan tågvärdinna den här gången eller vad säger du, Evelina?) och ser Breaking Dawn igen! Inte mig emot :) Sen går mamma runt i huset och säger att hon också vill se den så blir väl till o gå med henne på den under helgen. Haha kommer se den tre gånger under premiärveckan, naaajs! Ännu mer najs är att Sverige har premiär hela två dagar före USA. Haha suck on that! :D
.
Var väl mest det jag ville säga :)
Jo en sak till, läste ut 6:e delen av House of Night igår åxå, satans bra den serien är, tack igen Michelle för att du på nytt gjort mig till en bokmal!

Kommentarer
Linda säger:

haha, fast Breaking Dawn har 'worldpremiere' på Nokia Theater i LA (vilken jag ska gå på... SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE) den 14e ;) (tänkte bara säga de :D)

2011-11-09 | 04:28:46
Bloggadress: http://bittersweetlifeof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback