It all ends

Lever gör jag och körkort tog jag den 1 juli om nån ville veta!

Igår var en stor dag. Jag och Chelly tog bilen till Jönköping och så Harry Potter och Dödsrelikerna del 2. Det var redan deprimerande innan då man ser på varenda bild texten "allt slutar här" eller "it all ends". So fucking sorgligt! Asså jag såg första Harry filmen när jag var 8? Och nu tio år senare så inser man att det kommer inte att komma någon mer film.. Asså man har ju vant sig, oavsett om man älskar eller hatar Harry Potter, att det kommer en ny film titt som tätt. Och nu är allt bara slut. Jag har ju för fan växt upp med filmerna! Uuuusch nu börjar jag snart gråta igen :(

 

Hur som helst jag & Chelly hade lyckats få biljetter till nattpremiären så kl 23.59 satt vi i biosalongen och reklamen började visas. Sen visades även ett klipp där de visade från inspelningen av sista filmen och hur alla sa farväl till ett liv dom levt i 10 år. Så redan efter en minut och innan själva filmen ens hade börjat satt nog minst halva biografen och lipade. Hm det började ju bra.. Jag klarar verkligen inte sånt där, speciellt inte när människor jobbat med samma sak i 10 år bara säger hejdå.

 

Filmen iallafall, det här var första Harry filmen som jag hade läst boken innan och mina förväntningar var skyhöga. Boken var liksom sjukt bra. Och jag blev absolut inte besviken. Inte nånstans för den här filmen var så jäääääävla bra! Helt klart den bästa av alla filmerna och inte bara för att det var den sista. Den var sjukt rolig, man lipade, asså den hade allt! Men tack gode gud att jag läst boken innan annars hade jag fått en hjärtinfarkt!

 

En sak: se den!

 

Jag var hemma vid typ 03.10 och hade då 39 graders feber^^ Idag gick jag upp vid 17.00 ;)

 






Fy fan vad söta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback