Jag skulle gjort det för längesen

Flickan som lekte med elden är jäääävligt bra. Och jag var nörd av dom filmerna och böckerna för ett tag sen. Men pirates andan lever vidare och tar över gång på gång.

Jaja, jag ska titta klart sen krypa ner i min säng.
Träffade min dressyrtränare i Skara idag, var roligt o se henne igen :) Var ju trots allt ett tag sen..

Jag kan ändå inte förneka att jag saknar det. Fast jag vet inte exakt vad jag saknar. Hur som helst så kallar man nog tiden jag saknar för längesen.




Världens finaste minnen kommer jag alltid att ha med dig iallafall
JK TomCat♥

Kommentarer
elsa helle säger:

Naaw vilka fina bilder :D <3

2011-01-09 | 10:44:50
Bloggadress: http://elsalinneaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback