Nu kommer jag och attackerar dig

Yeees nu sitter jag vid min egen dator James igen. Han kom hem från lägret idag och har fått tolv nya Adobe program med sig. Helt sinnes egentligen.

 

 

Min dag började vid 8 idag, jag och Viktor skulle fixxa klart våran KeyNote som var tvungen o va klar halv tio för då skulle vi redovisa. Och vi har haft jätteproblem med den, i måndags försvann allt. Vi hade bara effekter kvar o lägga till då lagom kul. Så idag så va vi ju något stressade och när allt är helt klart så stängs programmet ner och en ruta kommer upp att KeyNote var tvunget att stängas ner av ett okänt fel och måste startas om. Och vi våra dumhuvven hade vart så upptagna med o hinna klart att vi glömt o spara under tiden. Tillbaks till en keynote med bara massa fakta men inga effekter. Helvetet bröt ju lös kan jag ju säga. Den keynoten vi visade för klassen va ju inte vacker hahah xD

 

Fortsatte med matte, cepe lärare säger jag bara -.-

Sen expo, trodde att jag skulle få gå hem efter matten men icke sa nicke. När skolan va slut vandra jag till City Gross där jag träffade Felicia och pappa kom o hämta mig där sen för han skulle lämna min dator.

 

Nu ska jag knalla iväg mot skolan och möta min partner och sen gå o handla. Puuuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback