Ett framsteg blir ett bakslag

Goddag, hemma från skolan för typ en timme sen. Lagade mat, lax med ris, var dööööhungrig. Och observera att jag va hungrig. De är de märkliga med mig att jag aldrig är vanligt hungrig utan antingen kan jag gå flera dar utan o va hungrig alls men sen efter några veckor så slår de till en dag och jag blir skiiiiithungrig :O De är ju jättejobbigt, stackars er som har det så varje dag :O

 

Nu ska jag hitta en bra film o titta på, vill se Black Swan men har lovat Michelle att vi ska se den ihop första gången så får bli någon annan.. Jag älskar att bo i Skara och gå media för då har man oftast allt plugg i skolan och sen när man går hem är man ledig om man gjort det man ska i skolan, vilket jag alltid gör! Bevis på de är att Michelle sa igår att de va första gången hon såg mig plugga ;)

 

Hör hur Michelle och Eric skrattar i köket men jag sitter så himla bra här i soffan att jag inte orkar joina dom. Dom skulle ju plugga åxå, så jag sitter verkligen bra här :D Puss!

 

Dagens dialog:

Svenskaläraren (Kerstin Ålander): och jag stavar mitt efternamn med bara Å och L.

Jag till Evelina: Kerstin Ål alltså?

Evelina: Asgarv hur länge som helst

Amanda: *Liten suck* vad sa hon nu då?

Lyckas inte någon annan med det så gör jag det!


Kommentarer
Evelina säger:

hahaha, amanda: en liten suck, vad sa hon nu då?

hahahaha! KLOCKREN!

Förut, när jag gjorde en Melinda skicka jag samma sms tillhenne som till dig, haha vad frå jag tillbaka?

hahaha, gick det bra? fan att jag missa det också!

haha, eller, vem vare som nös?

haha, jag tror Amanda är.. lite efter? :oo

2011-02-28 | 20:02:38
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback