Vi mot världen ♥

Jag har helt glööömt! Jag har ju fått hem en häst!! Det blev den som jag skrev tidigare att jag kanske hade på gång, när jag skrev det så återstod bara veterinärbesiktning men jag var helt kär i honom :) Han heter Källebackens Ikaros, är en skäck född 2000 och gått 1,20 hoppning. Korsning mellan Quarter och fullblod och världens underbaraste!
Här är en bild som är tagen ungefär 5 min efter att veterinärbesiktningen var klar :)
Dock får jag inte rida på honom pga mitt jävla knä! Gaah! Men men ;)

Kommentarer
Ronja säger:

Åååh vad kul för dig! :D Hoppas att allt blir bra nu

2011-08-27 | 21:23:46
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Susann Engelin säger:

Hej. Är du den nya ägaren till Ikaros. Jag är hans gamla matte!! Jag har massor med info. Snälla kontakta mig.

Kram Susann

2011-08-30 | 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback