Men det finns nått där som bara måste bli sagt

De ör sommar, då behöver man inte blogga så mycket.

Har iallafall hand om Matildas ponny denna veckan :) Så i förrgår red jag ut för första gången sen förra våren. Det var en känsla som jag längtat ganska mycket efter men det kommer ändå vara helt fantastiskt när jag gör det på min egna häst nästa gång. Den senaste egna hästen jag red på var Tom och honom sålde jag i februari 2010?

Dom säger ju att jobbiga saker makes you stronger och visst det är sant men fan så jobbigt det är o vänta! Be patient. Hm.

 

Idag har jag samlat en miljon vuxenpoäng! Jag gick upp halv 10 trots att jag gick o la mig halv tre, åkte upp till stan och hämtade ut pengar, bokade en synundersökning så snart får jag nya linser. Sen åkte jag o syrran o handla och jag skjutsade henne till stallet, sen lagade jag mat. Åså har jag rensat gräsmattan från maskrosor. Jag är ganska duktig. Eller jätteduktig :D

 

Secret mission imorn, hehe, tvungen o reta en viss person lite (a) Secret mission betyder hemligt uppdrag på engelska ;)

 

Och idag införde min pappa en regel: jag måste skruva ner volymen på bilstereon innan jag lämnar bilen. För han blir vettskrämd när Jocke Bergs ljuva stämma skriker ut ord i bilen så han får tinnitus på 5 sekunder. Jag tycker dock det är ganska rogivande :))))))

 

Puuuuuss!


Kommentarer
Evelina säger:

JAG var på Secret mission idag.. Secret mission betyder hemligt uppdrag på engelska ;) för dig som inte har mvg i engelska... mohaha :D

så vi kan ju dela våra hemliga uppdrags information till varandra nu? :D

2011-08-05 | 00:32:29
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback