Låt oss bli dom som försvann

Ciiiiaaaaooooo Bella!
Hihi jag läste ut Ljudet av ditt hjärta igår, om nån ville veta :) Tycker även här att dom inte gör Edward rättvis i filmerna.
-
Idag var jag i skolan, fick ta bilen dit :)) Tack pappa! Hämtade Evelina men när jag skulle åka stog polisen på danska vägen, så jag tog en omväg för o slippa dom (a) Var faktiskt redan sen! När jag väl kommer ut på stora vägen hamnar jag bakom två lastbilar med en traktor på och dom kör i typ 70? På en 90 väg! Katastrof! Så när dom väl svängde av hade jag ännu mer bråttom, vilket resulterar i att jag hinner ikapp två lastbilar till! Jag svänger tillslut in på Evelinas väg och kör nästan rakt in i sopbilen, dock stog den på vägen bredvid men såg fan ut som att den var precis framför mig!
Hämtar Evelina och vi kommer till skolan prick 10, klassen kolla på film till 12 typ och sen skulle klassen fotas :)
Lånade några bilder från programmets sida på Facebook :)
En rätt bra klass de där alltså :)♥
-
Och en suuuperrolig nyhet! Pappa ringde till ännu en läkare imorse så var där vid halv tre idag :) Och han sa att jag fick rida igen!!!!! Wiiiiieeee!!! Dock sa han även att jag hade kunnat rida hela tiden, jävla skit men aja gjort är gjort!
Nu måste jag ruuuuuuusa! Ha de bäst sötnosar! ♥

Kommentarer
Evelina säger:

Tack för skjutseeen :D

Och GÖTT, att du får rida fan, med all otur du haft! :*

2011-08-29 | 20:38:59
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback