You could not defend it

Tjatja.

Skolan började, och den slutade. På första lektionen så eh tyckte vissa att det var väldigt kul.. Erica skulle nämligen ge exempel på vad för slags snack som ska sägas direkt till personen i fråga eller om man snacka med någon annan.

 

Erica: Jamen säg såhär, tänk om jag tycker att Melinda har varit ovanligt korkad idag.

*Evelina börjar asgarva från andra sidan bordet*

Erica: Ja men se det såhär, hur ska jag göra om jag och Evelina är polare med Melinda, ska jag då gå och snacka med Evelina om Melinda och säga "aa märkte du hur ovanligt puckad Melinda var idag?"

Amanda: *Skrattar* och säger sen "Jag känner igen den här konversationen"

Evelina hade inte så mycket o säga, mer än att garva lite mer ;)

Hmm..

 

Ska dra ner till tvättstugan nu och sen ska jag fortsätta lyssna på radio. Det är kul att man är ute i så god tid med radioanalysen.

Adios Amigos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback