Nothing can hurt me

Tjaa!

Åkte hem med halv fyra bussen, som vilken mpndag som helst. 200 m innan jag ska hoppa av får jag ett sms från Michelle (som satt på samma buss) om hon får hänga med mig. Klart hon får det! Jag bestämde att vi skulle kuta över den trafikerade vägen och in på ICA där vi köpte popcorn. 2 för 35kr, kan inte bli bättre. Mitt i allt ringer Samuel och aa han fick snacka med oss båda två, vi tog hand om varannan mening.

Vi åkte hem till mig, poppade popcorn och såg på Alice i Underlandet och snackade om allt och inget. Wonderful!
På onsdag blir det våran dag igen, då ska vi se Harry Potter och dödsrelikerna och lika så på lördag. Så sjukt roligt! Och Amanda jag kan smygfilma bioduken om du vill (a) Fast då hamnar jag i fängelse och det vill jag inte. Sjukt vad jag saknat den galna människan iallafall! ♥ Och Evelina ska åka till drömmarnas land av värme, Thailand. Du kommer få det underbart, det garanterar jag! Fast det är ju i februari så några månader till kommer vi ha henne hemma :)

Man kan ju inte låta bli o vilja tillbaka..

Nu ska jag se på Elizabeth the Golden Age. Min vän Filip gillar samma filmer som jag och sa att den var bra, så jag litar på honom :)

Kommentarer
Evelina säger:

haha, jaadu :D

jag kanske till o med lyckas med att bli brunare än vad du är när jag kommer tillbaka;)

eller vad trordu? :D

2010-11-15 | 19:50:02
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Amanda säger:

jag tänker krasha biosalongen och se filmen jag med ;) haha

2010-11-15 | 21:48:08
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback