This feeling inside

Godmorgon!

Klockan är 12.57 men ändå ;) Idag står inte allt för mycket på schemat, invigning av nya ridhuset kl 15 på ridskolan så ska dit o umgås lite haha. Kolla när min mentor rider, de vill man inte missa! Sen fixxa Bellsis saker o pyssla med henne, hon har blivit mycket duktigare o stå på gången nu :) Kan stå still riktigt länge nu.

Sen händer inte så mkt mer eller jo ska väl kanske börja packa.. Har en stor o konstig känsla i högra hjärnhalvan att jag sagt det väldigt många dagar nu.. Men vi vet ju åxå att de tar tid för Melindas hjärnsynapser (heter det så?) o koppla ihop o få saker gjort.. T.ex. tar det minst en halvtimme för mig o komma upp ur sängen, o då är jag ändå ganska snabb ;) Sen måste jag städa mitt rum åxå.. Men om jag känner mig själv rätt, vilket jag inte gör för jag upptäcker nya saker med mig själv varje dag, eller det kanske är normalt? Aja jag ska städa mitt rum o packa. Fast vi ska ju typ resa med tomma resväskor så jag får ändå inte ta med mig alla klänningar.. Måste inleda projekt välja ut klänning idag. Kan ta sin tid.

Nu fick jag en strååålande idé! Ni får hjälpa mig :D
See ya!
                                                            

Kommentarer
f säger:

melinda, det är helt omöjligt att packa lätt! tro mig. jag har försökt många gånger, men det slutar alltid med att jag tar med mig dubbelt så mycket som jag behöver...

senaste kronan är ett bra exempel: 5 klänningar, 2 toppar, 1 kjol, plattång, vågtång.

jag tror du fattar vad jag menar ;)

2010-03-21 | 13:46:47
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback