Lisbeth Salander <3

Min första lektion börjar om 30 min o här sitter jag redan iskolan? :O Var tvungen o åka med mamma annars hade jag fått börja gå hemifrån nu.

Ikväll är de KROOOOONAN i Vara med Michelle & Felicia <3 O igår va jag o mamma i Skövde o köpte Luftslottet som sprängdes, d.v.s. Lisbeth Salander 3 (L)

Imorn äre bio, Alice i Underlandet med Michelle, o Johnny Depp på bioduken,i 3D dessutom! Tänk att ha honom så nära..Hahaha nej skojja, nu ska jag plugga lite naturkunskap, duktigt va?

Kyss!

Kommentarer
Ronja säger:

Vad bra det löste sig då för jag ska på alice i underlandet i dag i skövde med jossan och en i klassen men inte i 3D då ;)

2010-03-05 | 10:08:19
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback