Krooonan med Skara folk i Vara

Vara o Kronan igår :)

Slutade skolan vid halv tre, drog hem, Peter köpte donken o jag packade allting innan jag åkte till tågstationen o hoppa på bussen till Vara. Där mötte jag upp Michelle, Felicia, Lisa, Louise, Frida o John för att dra vidare till Johns place o chilla lite, kika Lejonkungen 3 innan vi promenerade och balanserade till pizzerian. Tillbaks igen o fixxa oss en massa innan Michelles asgoa vänner Samuel o Joel kom, så jävla sköna! Biter folk i vaderna åxå :O Sen trilla de in lite annat roligt folk åxå. Så kul va de, jag älskar Skara folk på riktigt! :D
Kvällens kommentar: "hallå det är folk som är nyktra här :O" hahaha xD

Idag fick jag se filmerna som Michelle Kallin skapade på mig igår, Samuel, Joel o Frida fick va med på en herregud säger jag bara.. Men kul va de! Tyvärr va de inte lika kul inne på Kronan men utan folket hade man bara degat ihop typ.

Tack alla underbara människor som gjorde kvällen igår! <3

Idag va de bio med Michelle, blev Alice i Underlandet i 3D i Göteborg. Den var bra men trodde den skulle va bättre, Johnny Depp rädda ju filmen asså, bästa skådisen lätt! :D Kul att du hängde med Michelle, du betyder så sjukt mkt <3!

Nu blire Luftslottet som sprängdes och Lisbeth Salander (L)

Kommentarer
michelle säger:

underbar helg!:D <3

du betyder <3

2010-03-07 | 11:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback