Hästliniment

Vaknade vid halv tolv, eller aa mamma lekte väckarklocka ;) Åkte till Farmor & Farfar lite senare för o käka mat, blev pitepalt som kan vara det godaste som finns (L) Åså fick vi pengar till Thailand åxå, tackar man inte nej till :)

Sen har jag inte gjort ett skit idag.. Min dumma skada isolerar mig från ganska mkt, åh varför just jag? Fick hästliniment av farfar men de funkar inte.. Imorn äre studiedag åxå fast jag borde plugga till företagsekonomi provet som min kära klass ska ha på tisdag morgon.. Då kom jag på en sorglig sak, alla mina böcker inom ämnet ligger inlåsta i skåp 363 i skolan, smaart Melinda!
Aja får väl se hur jag löser det ;)

Försöker få ur min syrra vad hennes lösenord till iPoden är åxå, tänkte slå mitt rekord i RocketBird men får nog arkivera den idén åxå..

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback