Friends forever

Nu ska jag snart lägga ner min mörbultande kropp för idag.. Sov till elva imorse, en timme senare åkte jag o mamma till Skara för o byta mina stövlar och hämta upp Erika. Vi tre åkte vidare mot Lidköping för o kolla på stället där Zelman ska få bo o de verkade jättebra så va skönt :)

Vi åkte vidare till stallet en kort sväng för jag hade reäjlt ont igen uusch.. Köpte chips, ostbågar o dricka på vägen hem för i kväll har världens bästa trio varit här! Felicia, Ronja & Jossan heter dom, Felicia o Ronja kom vid halv fem o vi sparkade igång världens coolaste Lisbeth Salander, den sista filmen o jag tror att dom tyckte den va bra ;) Sen vid sju anlände även Jossan och maten vi lagade var nästan klar, kyckling med pommes o sås stog på menyn :) Sen drog de igång, Melodifestivalen o jag o Felicia va nog värst med rösterna, typ 30-35 ggr var? På Timoteij såklart men idioten Anna vann ju -.- Då hade ju Studsbollen (Salem med ett annat ord) kunnat vinna istället, sur plus arg Melinda..

Timoteij slutade ju femma o de är ju superbra ju!

När de va slut så råkade Bruce den allsmäktige gå på fyran o de blev tjöt om allt o ingenting till den filmen, jag älskar er! <3

Underbar kväll <3

Ronja o Felicia på våra klippor i somras <3


Och en väldigt söt Jossan på klassresa <3

Kommentarer
Ronja säger:

kommer alltid finnas här för er <3

2010-03-14 | 09:38:16
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
f säger:

har saknat att vara tillsammans allihop! <3

2010-03-14 | 13:26:33
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback