Ambulans till KSS

Jaa Bella va ju extra snäll på sin födelsedag HÖHÖ ;)

Det blev o tuffa in med amublans till KSS igår kväll.. Skulle rida Bella, hon blev väldigt sur och förvandlades till en riktig rodeo häst. Efter typ måånga bocksprång aa iof så var hela hästen i luften typ hela tiden.. Hur som helst så sviker stigbyglarna mig o flyr från mina fötter o då dröjer de inte länge förrän jag gör en framåt volt landar lite lätt på nacken men största smällen fick vänstra nederdelen av ryggen ta o de gör sjuu heeelsikes ont. Jag är besviken att jag inte hann runt två varv faktiskt..

Fy fan va ont de gjorde, kunde inte röra mig men så kom vi till KSS o en dum läkare plågade mig sen fick jag, mamma o syrran vänta en stund innan vi åkte till röntgen rummet. Seen när dom var klara där så tog de 1h 45 min innan dom kunde skicka iväg dom jävla bilderna så att läkarn kunde kolla på dom? Man ba herregud vad effektiva vi är här då! Hemma här igen vid ett o jag kunde inte ta ett steg typ fy helvete..

Idag har jag staplat runt i huset o de gör ooont :( Jävla häst rent ut sagt men jag ska upp snart igen, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback