My only reason

Nej jag är inte död, bara nästan typ. Shit asså har blivit så sjukt dålig på o blogga asså. Men du vet typ att det finns annat o göra typ. Äsch skit samma, kolla in torkel i knipa @youtube så skrattar man på riktigt. "Men Jason varför går du jämt runt med den där pinnen i fickan? Äru helt slut? Jag orkar inte diskutera det! Man vet aldrig när man behöver ett schysst järnrör." Fuck face, så jävla bra asså.

Hur som helst, igår var jag i stallet som vanligt, började vid tio o slutade ett. Helt okej asså. Men herregud nu är jag fast i Jason-rollen resten av denna dag. Eller inlägg. Åkte hem sen tyckte Felicia att jag skulle med till Skövde. Snabbt ut o rida lill ponnyn på fältet och det var härligt! Sjukt taggad var Jessi pessi men de va kul. Sen spriiiinga till tåget och vidare till Skövde med Felicia :) Som jag inte träffat på ett tag! Hittade lite smått o gott, en vit bh o genomskinliga bh band på H&M, en skjorta och två ballerina klänningar på BikBok.
Ballerina klänningen, köpte även en i rosa

Idag har jag också varit i stallet, jag o Sputnik drog till tippen och vi rockade loss lite smått till Bad Romance ;) Haha nu ska jag väl va social med syrran min ;)


Kommentarer
f säger:

<3

2010-06-01 | 19:05:44
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Terjemolly säger:

Great page I will be a return visitor!

2011-04-23 | 14:12:06
Bloggadress: http://terjemolly.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback