Skit dag

Tja, tja. Kan inte säga annat 'n att denna dagen har inte varit min dag.. Promenerade iväg till skolan imorse vid halv 10, en halvtimme innan jag börja, suck.. Svenska först, inget o säga sen gympa, lärare kom 20 min senare än resten av klassen men hon lyckades få till jobbigt gympa ändå -.- Plus att Emina nu går under namnet taffsaren :S Jaa hon fick det av mig eftersom jag var hennes offer :(

Efter gympan gick jag, Andréa o Julia o käka mat, sen precis när vi kommer ut o gått några meter så vräääker de ner snö över mig o Julia som bara skriker, tror typ halva Ålleberg hörde oss :O Då hade trädet som va precis över oss valt att kasta ner ganska så mkt snö precis när vi gick under! :( Så de såg ut som att vi hade varit med i ett rejält snöbollskrig. Andrea bara skrattar för hon fick bara lite på jackärmen -.-

Dans, hade Sandra vilket betyder STREET/HIPHOP! :D Skitkul men min rygg sträcktes så nu gör den jääävligt ont :( Men ska ändå ut o rida Bella nu. Plus se när Emelie tränar, plus göra italienskan.

Hörs sen när jag kommer hem!
Puss


Kommentarer
sofie säger:

ska med göra italienskan! fuck.

Vem gjorde din design? skit fin :D

2010-01-13 | 20:05:21
Bloggadress: http://sofiemsjoberg.blogg.se/
egzona säger:

klart det ska supas å festas å allt möjligt :d

vem håller i förfesten? :D

2010-01-13 | 22:08:18
Bloggadress: http://egzonashala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback