Ska de va vår nu eller?

Första skoldagen! Vårterminen nu då fast nån vår ser jag inte ens ett litet spår av.. I och för sig är det hela två veckor kvar av höstterminen innan vi får vårterminens schema, håller tummarna för att de nya schemat ska bli bra! 

Kul o träffa alla igen men ämnena är fortfarande lika tråkiga "/ Skitsamma, man kan inte få allt! Jag började 8.00 med samhällskunskap, Jan Frääändeeen suck. Plus att de va lång lektion åxå. Efter de historia, åxå lång lektion, kolla de på nån film om nazismen i Sverige under andra världskriget oerhöört kul ehh.. Gyympa o smart-Melinda kom på att Sp09a har gympa på måndagar 5 min innan min far skulle komma o hämta mig, så jag fick sitta på bänken o kolla på med Astrid, Johan o Albin när resten hade cirkelträning (styrka), skitledsen blev jag när jag såg vad dom skulle göra, NOT!

Dagen rullade på med matte o de va faktiskt riktigt kul, ekvationer brukar gå hem, bara dom inte är krångliga, o sist italienska, helt okej förutom att Vickan gulade ner både mitt hår o min tröja med sin förbannade överstryknings-skit-penna -.-
Slut 15.20 och ja, måndagar är min jobbigaste dag, fem lektioner :(

Imorn äre tisdag och jag börjar 09.50 o slutar 13.50, chill dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback