När hjärnan sviker oss

Alla mina planer går i krasch :( Idag tänkte jag va superduktig o gå upp vid nio, sagt o gjort så ställde jag min väckarklocka som skrämmer livet ur varje närvarande människa. Jag går upp o ställer om den så att  jag ska få sova till 10 innan den ringer igen. Belåtet somnar Melinda om o när klockan ringer stänger hon av den o ber sin kära mor som precis kommit ner till källarn att skaka liv i mig om 10 min. Nu är dne stora frågan, gör hon det? Eh nej, självklart glömmer hon de utan kommer ner igen kl 12 -.-

Aja ingen större skada skedd men jag får ständigt höra att jag sover för mkt^^ Hur som helst lyckades jag få i mig en macka innan jag startade Voddler o kikade en film men va den hette kommer jag inte ihåg xD
När den va slut tog jag på mig fyra lager strumpor o tre lager kläder o sen ut till stallet, jag hatar vintern?! När ska allt de här vita försvinna? Eller iaf dom alldeles för många minusgraderna?

How ever, heter de ens så? Skit samma, jag o mamma fixxade alla grejjer till Tom plus va lite sociala med folket i stallet innan vi åkte till Floby för o rida Bellsi (Baluta, jag har börjat ett projekt om att komma på så många fina smeknamn på B, vem som helst får joina). Vi hade hoppats på att stallets herre Johan Lundh hade varit närvarande så att han kunde kolla sadeln vi hade lånat med oss från Skara Hästsport, en Prestige Versailles, snygg är den allt!


Eller vad tycker ni? ;)

Jag red lite på Bella i ridhuset, hoppade inget idag men hon va superduktig! Hon kickar typ bara precis i galoppfattningen men hon är mycket lydigare och det går lättare o lättare att få ner henne i stadig form, det blir alltid framsteg på henne varje gång, självklart i olika mängder blandad med buserier men herregud hon är lixx 3 år, så de är faktiskt tillåtet o kicka när de är jobbigt o byta galopp i bak :)

En sak som tynger mig är att jag har inget o göra dom främsta dagarna.. :'( Ska rida bäbis imorn igen o hoppas på att Johan är där då så att han kan kolla på sadeln men sen då? Jorden anropar Erica lite smått (a)

Kommentarer
Melindas ÄLSKLING (aa) säger:

Jag förstår att du vill ha en liten söt uppmärksamhet av eliten, så drf får du dt av mig ;)

Jag tänkte mig att dt skulle kunna fungara om vi rider imorn på eftermiddagen och Melinda Hellberg kanske stannar i Floby hos Erica? :D<3 Låter bra! Vad säger du gömman? (:

2010-01-06 | 20:46:14
Aresabrina säger:

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-13 | 20:06:15
Bloggadress: http://aresabrina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback