Moviestar, vem ska man vara då?

Idag har jag varit riktigt buusig för jag har inte bloggat någonting men iof har det inte hunnit hända så himla mkt heller. Så de hade bara varit meningslösa inlägg ändå :D

Dagen började 8.00 med engelska och som pricken över i:et är de anna-brita man ska tillbringa första timmen med -.- Lektionen gick långsamt o va tråkig, som vanligt.
När den äntligen tog slut hade jag 2 h hål och mja hade ju hellre lagt de sist på dagen. Gick hem en sväng tog typ25 min o gå,  käka lite innan jag fick gå tillbaka igen. Dock hade jag hittat syrrans iPod så jag låna den o då tog de bara 20 min, hejja mig (y)

Efter hålet va de engelska igen -.- Läs förra stycket en gång till så fattar ni nog hur de var.
DAANS! Med typ sträckt/ömmande rygg men jag dansa ändå ;) Nu har jag ont i hela kroppen istället ;)
Sist men inte minst italienska x2, alltid lika underbart. Läraren hade enskillt snack med alla typ, dock inte mig o Nellie mohaha. Ojoj vilken humor man har ;) Så chill i dill va de allt. Men jag o Vickan gjorde faktiskt några uppgifter :O Annars spela vi spel på Vickans iPhone, mkt roligare :D

Nu ska jag ut till stallet, rida Tom så gott de går om de nu inte är hoppning i ridhuset. Aja de löser sig ;) Imorn ska jag rida Baluta :)

O nästa fredag är de ålle med typ bästa brudarna! :D Plus att Ili fyller 17 bast på lördagen, grattiiis säger alla när klockan blir tolv! :D Fett kul ska de bli! :D<3
Dock har jag ett litet problem.. Temat är moviestar, vad ska man klä ut sig till? Jag har själv kommit på:


Arwen i Sagan om ringen-trilogin (eftersom jag har hennes halsband, nästa bild)


Arwens halsband (mitten) eller Evenstar som det heter ;)

eller:


Elizabeth Swann i Pirates of the Caribbean. När vi va på Disneyland så
köpte vi hennes hatt med håret fast satt i, så därför kom jag på de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback