Jag har kort stubin

För er som inte visste de så passa er ;) Näe skojja bara, brukar kunna behärska mig men när det rinner över så springer alla kloka o gömmer sig, typ ;)

Kollade på Sagan om Ringen förut, den långa versionen o vilken film egentligen? Riktigt bra men synn att den är 3h 25 min (den långa versionen). Fast om dne inte hade varit de hade den nog inte varit alls så bra. Sen är det ju två filmer efter den som är lika långa åxå, ska tvinga Erica o ha Sagan om Ringen maraton med mig nån gång! Den stackaren har ju inte sett dom :O

Idag kom min pappa hem från Sälen. Han har vart där på typ träningsläger inför vasaloppet, och det är andra gången nu som han ska köra de. Varför utsätter man sig för sånt?

Och jag är så rastlös att jag är skitsur. Har inte gått utanför huset sen i onsdags o är fortfarande inte 100% frisk -.- Om jag överlever skolan utan biverkningar imorn så tror jag på mirakel. Sju lektioner imorn o hej vad vi älskar skolan :D Eh not.

Nu tänkte jag spana in Johan Falk filmen som börjar snart på fyran, ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback