Jag har en vän som heter Särbitch

Hemma från skuuulan nu ;) Seg dag usch gillas inte, hur har ni haft det idag då? :) Hann inte blogga imorse, eh de enda jag har o skylla på är att jag faktiskt föredrar o sova istället.
Började 09.50 o slutade 13.50. Detta är ju sista veckan med höstterminens schema, nästa vecka är det nytt schema som gäller. O mitt nya ser inte allt för roligt ut :/ Och i skolan har jag en vän som 1. gillar Kent <3 2. Heter Säärbitch i efternamn (helt seriöst) Om ni vill veta vad hon är för en kittlig typ så ta ett seriöst samtal med henne :D Den som lyckas får en tia :D

Nu ska jag kila ut till stallet o rida Tom plus fixxa hans grejjer.
Sen hem o baka negerbollar :D Mm så gott det är! Och en varm dusch skulle nog locka åxå toppat med solariumet nån timme eller så. Vissa tappade nog hakan när jag sa en timme men jag har solarium hemma, det är rätt gammalt och man måste sola 30 min på varje sida. Så det solar bara en sida åt gången. Tar längre tid men vad gör det? De är ju så skönt o somna där <3

NU ska jag sluta tjata skiit o röra på fläsket, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback