Hunger har en egen vilja

I kväll har jag solat o suttit vid datorn, men inga bilder har jag fått in i datorn? :O Hej här är man lat? Eh lite så. Hmm får se om jag orkar leta reda på kamera kabeln, tveksamt för jag tänkte kila upp o leta efter en macka så minskar risken för att jag svälter, trots att jag aldrig är hungrig.
Det är lite konstigt att jag ibland (när jag är extremt slarvig) kan gå utan att äta ens en liten macka på 24 timmar utan o bli hungrig..

Vad sysslar jag med mer, hjärnan går på högvarv som vanligt, eller inte. Har svårt o bestämma mig för vilket ben jag ska sätta i golvet först, jobbigt val för nu kommer jag inte till köket innan jag bestämt mig. :(

Näe jag får väl göra som man gjorde när man var liten, köra ole, dole doff eller vad det nu kallades! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback