Bloggar i reklamen

Här sitter jag med ögoninflammation på båda ögonen o ser på Beck - Spår i mörker jag ärlskar Gunvald Larsson :D Sjukt cool är han, den som missat Beck filmerna bör se på dom o observera Gunvald (Mikael Persbrandt).

Aja imorn ska jag ut till Baluta en sväng, vi skulle nog prova Sanna Tivermans sadel som hon haft till Delano på henne o sen flyttar hon till ridskolan snart :D Lucky blev ju såld, usch vad tomt det kommer bli efter honom :( Men då ska Bella få stå i hans box :) Tom är inte såld än utan vi får se lite hur det blir med honom, btw någon som har lust att ta fina bilder på oss i snön någon dag? :) Vore kul o ha fina "sista bilder".

Nu börja filmen igen, puss!

Kommentarer
Cron säger:

jag skulle kunna komma och fota om du vill ;)

2010-01-24 | 01:30:54
Frida :)<3 säger:

jag kan säkert ta kort ^^ men vore bra om du hade en kamera (; elr om jag ber pappa snällt ;) för min är typ sten död xd inte använt den på ca ett år xd o den är lix ngr år xD men du får väl höra av dej om du är intresserad (;

2010-01-24 | 09:40:27
Bloggadress: http://friidaleijon.blogg.se/
Ronja :D säger:

Jag kan fota om du vill men det vore bra om jag kunde låna din kamera då?! :D

2010-01-24 | 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback