Bästa klassen som finns, Sp09a <3

Idag va jag i skolan plus att Lisbeth (min kamera) fick följa med åxå! Blev endel bilder som jag tänkte slänga upp nu plus en film på mig på mattelektionen ;)


Egzi håller i kameran o jag tror att hon ska ta kort men i själva verket
filmar hon. Det konstiga slutet är för att Ili ser att Berit (vår mattelärare kommer)
och kameran välter när Egzi ställer ner den ;P




Assio o Jonas


Jag pluggar faktiskt åxå


Karro med den snygga minen, Olivia begravd i mobilen o Rödluvan
därbakom heter Emmy Hansson :D


Jag (och Andrea)


Förlåt Egzi men du är så söt! :D


Endel av Sp09a, världens bästa klass!
Sitter o funderar på vad Wille o Assio tisslar om..


Astrid är åxå sööt :D


Dom två första som frivilligt ställde upp på kort :)
Snyggingar!


Hanna och Emina ovetande om att denna bild tas.


Allas vår egen Margareta Mögglish Rosvall!


Jag känner två små flickor som ofta är glada. O jag gillar dom :D
(Karro o Emmy)


Goaste klassen :D


Avslutar med att visa mitt underbara nya schema *ironi*
(inte helt klart än men ev. kommer de så ut såhär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback