RIP Lilly <3

Igår somnade min gammelframor/mormor eller vad det nu blir, hon va pappas mormor iaf. 92 år blev hon och var inte sjuk eller nånting, inget lidande alls så de va skönt, rip Lilly <3

Igår va jag på stan o köpte ny tv, en Samsung 32" :) Asbra blev de i mitt rum, tänkte ta kort igår men batteriet till kameran va slut -.-


Såhär ser den ut iaf :)

Sen vandra vi vidare till VeroModa där jag lyckades köpa kläder för drygt 1000 spänn, smart? Nej för på torsdag o lördag ska jag till Scandinavium o hade behövt dom pengarna! Plus att jag ska festa på fredag åh smart jag är, verkligen! När jag laddat kameran ska jag ta kort på både tv o mina nyinköpta plagg :) Dock kommer jag att vara pank dom senaste månaderna nu men då är allt som vanligt!

Nu sk ajag plugga historia, försöka få ihop en vettig text om Anne Frank. Mycket roligare när man får välja själv så de är nästan att jag vill dra ner o börja plugga, sick huh?  Men förintelsen intresserar mig jättemycket.

Sentito più tardi, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback