Är det ens lagligt?

Jag börjar bli riktigt slarvig med bloggen o uppdateringen, skäms! Hur som helst idag va de skola igen o min knäppa klass. Haha har fått höra hela dagen om mina "snygga" solglasögon, blev kallad James Bond till o med, wow respekt o coolast i stan va jag åxå (H) Eller, nja inte riktigt. I matsalen hade jag typ 763418 blickar på mig kändes de som, fy fan o va kändis, scary.. Hur har dagen varit för er? Något kul som har hänt?

Hade sju lektioner idag! SJU LEKTIONER! Att jag överlevde.. Från 8 till 15.20 idag, borde inte va lagligt.. Var hemma seent typ halv fem, va ute på hemligt uppdrag ;) haha!

Ut till stallet, Bellas ben va lika svullet som igår "/ Gick med henne i ridhuset o Emma Westlund red Tom för första gången idag, såg riktigt fint ut mot slutet :) Aa vad gjorde min tokhäst då? Emma, Moa, Matilda o Rebecca va i ridhuset o red, Bella är 3½ år gammal o borde va nyfiken på allt runt omkring men icke sa nicke, hon lägger sig ner i ridhuset o rullar sig hahaha sööthästen, så jävla cool är hon. Oroar sig inte i onödan <3

Nått mer har inte hänt idag, nu ska jag göra annat, sova kanske? Aa får se lite är jävligt trött.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback