Juni 2010

Juni var en väldigt händelselös månad. Eller ja jag skulle åkt till Holland, blev inte så för all kalabalik med Bella. hur allt fick sitt slut med henne har jag försökt förtränga men utan att lyckas, har inte skrivit något om det på bloggen. Eller jo jag skrev hela historien men ombades att ta bort det av en viss person. Men hon hade jävligt ont utan att vi visste om det. Därför hon kastade av mig och sånt. Den vi köpte henne av köpte tillbaka henne igen, insåg efter ett samtal av veterinären att det var den enklaste utvägen för båda parter. Problemet ur vägen men inte rädslan som satt sig i mig, och som skulle visa sig aldrig försvinna.
Det här gör ont i mig än idag, beslutet att lägga av med ridningen var inte mitt egna. Jag blev totalt grundlurad av någon jag trodde jag kunde lita på. Tack för hjälpen. Att vara livrädd för det man älskar, och har brunnit för i 14 år, kan någon förstå hur det känns?

Då jag skulle åkt till Holland kom mitt i den största kalabaliken med Bella. Jag pallade helt enkelt inte, och det var bra att jag inte åkte trots allt.

Jag fyllde även 17 år och Eclipse hade premiär på bio. Men förövrigt var det inte en speciellt rolig månad som ni säkert kan förstå.

Och vi köpte vår lilla hund Lizzie! Jag fick döpa henne och hon är ju döpt efter Pirates of the Caribbean. Jack Sparrow kallar nämligen Elizabeth Swann för Lizzie i en scen :)
Lizzie dagen då vi hämtade henne

Lizzie några månader senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback