Jag tror stenhårt på din plan

Här sitter Melinda och tänker lika mycket som Nalle Puh. Och han är väldigt söt. Synn att inte jag kan va lika söt. Öh ja vad jag tänker på så anstärngande är alldeles för mycket egentligen, ibland kan dte vara konstiga säkerhetsnålan man får med när man köper necessärer. Fast just nu är det vilken Disney film jag vill se på. Svåårt. För det finns så många. Aladdin, Herkules, Skönheten & Odjuret, Tarzan, Askungen, Törnrosa, Snövit, Lejonkungen, Ringaren i Nottre Dame, Micke & Molle, Peter Pan, Robin Hood, Svärdet i Stenen, Mästerdetektiven Basil Mus och så vidare.

Hoppas komma fram till något genom mitt tänkande men liksom Nalle Puh tror jag inte att det kommer ske.

Fast söt är han fortfarande.

Kommentarer
f säger:

POCAHONTAS!! DU GLÖMDE POCAHONTAS KVINNA!!

2010-08-17 | 17:08:26
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback