Skit dator, skitdator, vilket ser bäst ut?

Har inte kunnat blogga nått idag eftersom min såkallade dator går med på att starta men konditionen är inte så bra.. Den orkar vara igång i ca 2 min innan hela skiten hänger sig så nu har jag fått låna syrrans dator en stund ;)

Jaa vad har jag gjort idag? Kl 8 började skolan med engliscka o anna-britta.. Bästa starten på dagen, eller inte.. Sen hade jag 2 timmars hål o sen engelska igen.. Efter eneglskan en timmes rast o sen dans, haha fail ibland men måste träna moonwalk! Nån som kan va privatlärare? (a) Efter de dubbelt upp i italienska, chill lektion med film båda lektionerna :)

Hemma nu o tänkte rida idag men inte bara jag misstänker att det ska va hoppning för alla lektioner idag (översättning: hela ridhuset upptaget). Great..

Hmm aja de löser sig väl, tänkte va duktig o göra lite läxor nu :O Ganska ovanligt för mig men ibland kan jag åxå va duktig.. Om jag nu kommer till skott o gör dom ;) Sen ska jag försöka sola lite åxå, så otroligt skönt! De borde alla prova nångång, även ni som är mot det. :D

Ha en chill dag hörni!

                                                   

P.S. Behöver en privatlärare till, som kan lära mig att gå i klackar :S En liten förvarning bara, kan ta lååång tid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback