Ny design!

Japp nu är den klar och om jag får säga det själv så blev den väldigt bra :D Haha alla som inte kan historien bakom mitt smeknamn så gör historien lite kort nu. Jag gick på kyrkerör och några killar i min klass (inga namn nämnda) ropar på våran mattelärare Birgitta och jag trodde dom sa Melinda.. Så jag svarade så då kallades jag först Birgitta o de blev sen nerkortat till Gittan.

Jag ska rikta ett speciellt tack till 9a sen när jag vinner pris för årets blogg på Veckorevyns Blog Awards, I promise ;)

Nej jag lovar, ska inte bli som Kissie fast hon är ju lite rolig ibland, synn bara att alla går på allt hennes "provocerande" o dessutom orkar störa sig på de, aa de orkar inte jag med, jag läser hennes blogg bara för att de är kul ;)

Jao imorn äre skola, ingen sovmorgon för mig för vi ska skriva uppsats i 3 timmar -.- SUCK! Men men, sen på eftermiddagen har jag utvecklingssamtal :S Hoppas Mögglish är snell (a)

Nu ska jag sova :D Ha de bäst göllungar :D

Kiss and Love
Melinda

P.S. Glöm inte att slänga in en kommentar om min nya design :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback