Mästerbowlaren, nästan iaf

Hallå där!

Min dag har varit mkt mkt krävande.. Började skolan 10 med samhällskunskap, sitta vi datorn haha chill :D Vid 12 börja friluftsdagen o jag spela bowling, smällde in tre strikear (!) coolt eller hur? ;)
Efter en timme fick vi inte spela mer :8 då skulle vi gå från bowlingen till bytt o nytt för att nån skulle kryssa i en lapp men ingen jävel va där? Man ba schysst..

Åkte hem vid 2 o va hemma i typ 20 min innan jag drog till stallet, tog in ponnysarna o red Tom i ridhuset, han va ganska duktig :) Vem är den snälla människa som hade mockat min o Emelies plus några andras boxar idag föresten? :D

Direkt vidare till Johan o red Baluta :) Det går bara bättre o bättre för varje gång o idag så började vi lite smått med att få ner henne i form och det gick faktiskt lite lite, men det är dom små framstegen som räknas :) Puss på bäbis ♥

Emelie hade träning idag åxå för Johan så va med o kolla på den när jag fixxat Baluta o nu sitter jag här.

Det var min dag. Hur har ni haft det? :)


Kommentarer
Världens bästa Sofie ;) säger:

Jaaa vad ska man säga... kan vara så att jag är snällast i världen :O ;D hahah :D

2009-11-25 | 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback