Kuddarna längtar efter mig

Sitter o myser i soffan framför Twilight, har inte kollat på den på jättelänge men jag kan fortfarande nästan alla repliker i filmen utantill (a)

Ska gå några trappor upp o käka lite kvällsmat innna jag ska dejta kuddarna o vila upp mig inför en ny skoldag, haha ;) Superjobbig dag imorgon :( Börjar med svenska kl 10, sen idrott o sista dans haha jobbiga lektioner! Grattis till alla drama elever som får se oss uppträda, de är faktskt status på oss ;)

Om exakt sitter jag o Felicia i en av Biopalatsets salonger o tittar på Twilight hmm låt mig se.. Det borde vara i scenen när Bella o Edward äter på restaurang i Port Angeles men jag är inte riktigt säker.. Har glömt av filmen lite men men de ska vi ändra på :D


(L)

På något sätt är båda två snyggare i andra filmen New Moon, o föresten jag är nog inte ensam om o tycka om Twilight. Samtidigt vill ingen veta hur många ggr jag har läst böckerna, kanske kommer någon annan gång ;)

Men nu ska jag dra mig mot sängen, sov gott :)

                                                         

Kommentarer
isabell säger:

längtar ;G

2009-11-14 | 09:16:48
Bloggadress: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback