Jag bryter mönstret

Genom att inte ha rubriken första advent som alla andra har en dag som denna. Idag gick jag upp kl ett eller nått, åkte till stallet o red Tom. Jag & Emelie hoppade lite med hästarna idag, roligt roligt!
Åkte hem o la mig i solariet o sen hoppade in i en varm dusch. Sedan kom Hanna Garmenius på besök, kollade på Beck en stund med mig innan hon hoppade in i solariet hon åxå. När hon kom ut hade Beck filmen nått sitt slut och jag startade upp Lisbeth Salander istället. O det är henne jag kollar på nu också, den blir aldrig dålig den filmen, eller boken ;)

Ska forsätta med o bli tjock så får ni ha det mysigt med det röda/vita/gula eller vilken färg ni nu har på adventsljusen, tror att jag hade röda men minns inte, är inte så insatt. Det är väl som vilken söndag som helst eller?

På onsdag får jag hem Flickan som lekte med elden på dvd :D O på nyårsafton Luftslottet som sprängdes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback