Flummig dag som inte beror på mig

Tja!

Idag blev min dator lagad :D Så nu är den hemma hos mig igen (L) Dock har väl alla dokument osvc försvinnit för mig eftersom hårddisken paja.. Men bilder o musik blev räddade iaf :)

Idag är de måndag o de skulle varit min jobbigast dag denna veckan men icke sa nicke, Dagen börjar kl 8 med samhällskunskap fram till 9.05, just nu håller vi på med grupparbeten där man ska debattera för och emot om ett ämne, min grupp har fildelning och jag, Hanna o Albin ska vara FÖR! Hejja fildelning typ :P Ajaj skitsamma vi va duktiga i början sen va de roligare med lärarnas schema :D Jag kanske ska nämna åxå att läraren va sjuk och vi hade vikarie fast vi stack till bibblan o jobba där istället :) Lite chill så.

Efter en kvarts rast skulle vi ha lång lektion i historia.. Ända till halv 11.. Men där va läraren åxå sjuk så de va vikarie där åxå o de säger man ju inte nej till. Aja även här va vi duktiga o läste om imperialismen men sen kom jag o Hanna på att vi hade varsin mobil som man kunde använda till o filma o fotografera klassen istället :D Vikarien va dock inte lika glad som vi men skitsamma :D

Gympan va iof som vanligt, hade lite styrketest och om jag får säga dte själv är jag absolut inte godkänd? :O Herregud man får ju skämmas :S:S Skärpning nu Melinda!

Va lite chill på rasten i omklädningsrummet efter gympan, Madde berättade roliga historier om henne o hennes syster Maria när dom va små haha :D Egzi, Ili o Andrea va närvarande åxå ;) Närvarande va va de för ord nu då :P De va ingen lektion utan rast, eh de sa jag ju alldeles nyss xD Aaa sen snacka vi religion (?) Men de va lite intressant ändå :D

Vi skulle ha matte men den va inställd så vissa lyckostar drog ju hem eftersom dom sluta medans vi andra fick stanna kvar för o ha italienska.. Men vad händer då? Jo den är ÅXÅ inställd men vi måste stanna kvar en timme till i skolan för o vänta på den tid på italienskan ska börja för o få närvaro -.-

Men man fick ju sluta halv 3 men aa inget o klaga på eller jo lite..

Efter skolan åkte jag iväg till Johan o red Baluta igen :) Lilla bebisen va pigg idag haha o gjorde ganska sådär ganska många backut hah amen aa de hände inget så, tappa stigbygeln en gång men hon är ju trots allt bara tre år ;) O Johans söner Victor o Oskar är typ världens sötaste ungar <3 Galna är dom åxå o inte rädda om sig :P

Nu blev de vääääldigt långt inlägg men de va längesen så kanske dags nu :)
Ha de bääst!



P.S. Sp09a är bäst <3 Plus att dte är bara tre dagar, 4 timmar o 17 min kvar tills jag ser New Moon första gången (L)

Kommentarer
michelle säger:

med miiiiig:D:D:D<33333333

2009-11-16 | 21:56:08
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/
Maria säger:

Låter som en bra dag,kul med en bushäst,erat svar på vår Elvis hihi

2009-11-16 | 23:04:45
Egzona säger:

new moon är så jävla........ överskattad!

2009-11-17 | 15:52:53
Bloggadress: http://egzonashala.blogg.se/
Melinda säger:

Egzi: New Moon is the shiet lixx? :O

Maria: Haha ja nästan :D Bushästen o bushunden :D

Michelle: De blir så jävla bääst (L)

2009-11-17 | 21:35:04
Bloggadress: http://melindahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback