Supermegasjuk

Jaa nu var de ju typ 30 år sen jag skrev något här men så är de ibland, jag har en bra bortförklaring faktiskt o de är att jag i fredags vaknade upp med 37,7 i temp, låter kanske inte så mkt men min normaltemp är 36,5 mm mums! På kvällen hade jag 38,5 för att sen vakna upp på lördags morgonen med 39,5 och ja, jag var varm som en kakelugn.. Som om inte de räckte så har jag haft sån smärta i halsen så att jag inte kan svälja, smärtan har gått upp i örat och gått längs med hela vänstersidan ner till ena halsmandeln på västersidan.. Hmm underbart^^ Så nu vet ni varför jag inte orkat bry mig om bloggen ;) Dock är jag nästan frisk nu :D Bara 37,3 idag! :D O bara liite vanligt ont i halsen nu :)

Idag har jag roat mig med o se på Skönheten & Odjuret plus Lejonkungen, jag älskar Disney! Det rinner alltid en tår nerför min kind när jag ser på dom filmerna.

Just nu kollar jag på en gammal intervju med Noomi & Ola Rapace. Den gjordes en o en halv vecka innan män som hatar kvinnor hade premiär på bio men ändå, kul o lyssna, säger jag som älskar hennes insatts i filmerna.



De va allt för mig, kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback