Run for your life

Hmm idag va jag i skolan.. O de va ju ganska aa jag vet inte hur de kändes men dom flesta brydde ju sig iaf :):) Som sagt, jag har inte mått alls bra o gör fortfarande inte men måste kämpa ändå, bara nästa vecka kvar nu.. Sen har jag gått första terminen på gymnasiet :O Helt sjukt vad det har gått fort :S

I helgen kommer några o kollar på Tom, verkar vara bra människor så hoppas att dom tycker om honom, blir bara tyngre o tyngre på att gå o vänta på stunden då jag ska lämna honom ifrån mig, det bidrar till att jag mår fruktansvärt dåligt. Så samtidigt som jag vill att vi ska få sålt honom så vill man ju inte skiljas, svårt o förstå för er som inte vet hur det är att fästa sig vid någon som man sen ska sälja, det är en riktig vän.

Tur att jag har Baluta ändå att gå över till direkt annars hade det inte funkat.. Att ha något annat o fokusera på. Det kommer bli bra med henne åxå :)

Nu ska jag inte snacka mer. Utan sova.
Boring inlägg I know.


Kommentarer
Ronja säger:

Slutar ni på fredagen?? :O

2009-12-10 | 08:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback