Mina brudar o flickan med elden

Men herregud vad jag är glömsk! Jag skulle ju skriva om lördag kväll åxå! Eller Ronja o Felicia kom till mig vid 4 o då sparka vi igång Män som hatar kvinnor, dom satt som fastklistrade båda två :D När den va slut så tog vi en kort paus innan vi drog igång Flickan som lekte med elden och vid ett tillfälle flög o då menar jag bokstavligt flög upp i luften haha de såg så roligt ut :D

När den va slut pratade vi om allt o inget, känns fortfarande konstigt att inte träffa er varje dag i skolan.. Dom åkte hem vid halv ett o Flickan som lekte med elden va slut vid 10/halv 11? Jaa vi hann prata om mkt!

Bilderna från klassresan får mig alltid att le, saknar er alla <3

Dom här två är dom jag pratar om i inlägget :D Ronja va konstig o skulle kolla ner i marken..

Den som kollar in i kameran i grått o hon aa den svarta kollade på film med mig :D<3

Jossan o Ronja in tha tält

Jag, Jossan o Ronja diskuterar strategi ;) hahah strategi xD

Massa olika :D





Har en känsla av att bilden inte gillas av alla men den gillas av mig :D

Nej, dom har inte alla indianer i kanoten :D

Haha hejja Lindberg :D

Jag visar mina skills ;)

Haha, söt bild på Skrållan in action :D

Det skulle badas..

Mårten, hjälp Bengan med kameran istället ;)

Denna bild får avsluta :) Klassen som syns på bilderna är såklart 9a<3


Kommentarer
f säger:

va så härligt att få träffa er igen och bara va liksom, inte behöva göra nåt mer än att kolla på film, flyga och tjöta!:D vi får ta en sån kväll snart igen<3



på tal om "igen" så tycker ja att de vore mysigt att kanota hela bunten igen! åh vilken underbar resa me klassen<3

2009-12-07 | 17:46:42
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Ronja säger:

Åååh det var så mysigt, känns så tomt och konstigt när man inte träffar er varje dag <3 :(

2009-12-07 | 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback