Jönköping med min Erica

Shoo bree!

Är ganska frånvarande men aa jag kan inte hjälpa det just nu.

Idag hängde jago mamma med Erica o hennes mamma till Jönköping. Det blev IKEA först en stund men jag o Erica drog ganska snabbt vidare till A6 istället :) Köpte julklappar till mamma, pappa, syrran, mormor & morfar, min farbror Magnus o hans sambo Linda, så nu är det bara farmor & farfar kvar, skönt! Sen köpte jag även ett "hippie-band" som jag kallar det, ni vet sånt som hippes har på huvet ;) För min klass har det som tema inför nästa Ålle som är nu på söndag :D
Jag drar dit med Moa o kanske Nilla? Aa får se men kul ska de bli! :D

Bilresan hem va.. Haha fylld av skratt :D U-underbart! Jag älskar o va med Erica, bara att ha henne i samma hus får mig att må bra <3

Nu ska jag lägga mig o sova, imorn är det skola, bara o bita ihop o göra det bästa av situationen.

Erica, jag litar på dig till 110% och du kan lita lika mkt på mig, jag du är mitt ljus som får mig att se framåt, hela tiden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback