Enda gången som 2009 blir 2010

Snart är det ett nytt år :O Känns så konstigt.. Men de är bra konstigt egentligen, samma sak händer varje år men man vänjer sig aldrig riktigt. Så är det inte med julafton, inte för mig iaf. Julafton lixx bara kommer o går men med nyår, hmm de är nått skumt ;)

Jaa vad gör jag en natt som denna? Joo klockn är nu 02.21 o jag har precis lipat sönder till Tarzan.
Imorgon (om jag hinner och orkar) tänkte jag avsluta detta lilla bloggår med att lägga upp en lista med 10 sanningar om mig som jag tror nästan ingen har räknat ut på egen hand ;)
Spännande!

Nu ska jag gå vidare bland Disney filmerna och sätta på Skönheten o Odjuret <3

GOTT NYTT ÅR! Nästan iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback