3,5 timme senare

Idag skulle jag vara duktig o gå upp vid nio, ställde klockan o allt gjorde jag eftersom jag satt uppe till halv tre igår o la in dom sista bilderna fårn klassresan på facebook, dom har ni väl inte missat? :D Hur som helst trots att mamma kom ner en miljon ggr imorse så kom jag inte upp förrän halv ett, fail.. Skitsamma jag lyckades släpa mig upp ur sängen 3½ timme senare än vad jag hade tänkt mig o ställde mig i duschen, mkt bra start (eller fortsättning om man så vill) på dagen!

Åkte iväg till stan med mamma o handlade farmor o farfars julklapp så nu äre bara lilla Erica kvar :D Haha o vad jag ska köpa till henne tänker jag inte säga ;)

Åkte vidare till stallet och fixxade iordning hos Tom sötnos o hjälpte även syrran lite faktiskt, nu blire Robinson o Ben & Jerry's, puss!

Kommentarer
f säger:

Ben & Jerry's e underbart!<3

2009-12-20 | 14:12:42
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback