OS i fälttävlan

Nu är OS i fälttävlan slut eller dressyren och terrängen är iallafall över. Idag eller i natt kanske man ska säga var det terrängen o de blev endel vurpor men Sverige klarade banan felfritt men alla fick tidsfel, fast det var ingen ryttare som klarade tiden. Sverige ligger nu på en 5:e plats med laget och Victoria Carlebeck är bästa svensk på 17:e plats. Blir en spännande banhoppning imorgon.

Förövrigt så är jag inte nått trött och funderar på vad jag ska göra nu :P Jaja nått kommer man väl på ;)

Ska rida på Tom idag.

Puss o Kram, Melinda

Kommentarer
Bella säger:

Äsch... Jag sitter här och surar över att jag inte kan se på os här=( Hoppas verkligen att jag hittar ngt sett att se banhoppningen på sen iaf....

Ha de så bra

2008-08-11 | 06:56:08
Bloggadress: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback