The winner takes it all

Hej kära vänner!
 
Några av er kanske har sett att min bloggdesign försvann och ersattes med en tråkig design som blogg.se har gratis. Det var jag som skulle ändra lite fint och trycker på "återställ kodmallar". Vad händer då? Jo ALLT försvinner! FAN FAN FAN lät det ur min mun då men nu har jag fipplat i timmar och lyckats få till det någorlunda bra iallafall :)
 
Jag har tävlat massor sen sist! Som ni vet så var det ju tredje och sista omgången kvar av Div.II kvar på hemmaplan den 13 oktober. Jag hoppade 1,10m som förklass och den VANN jag och Ikaros! Han var så sjukt fin, fast han hade bockat och varit knäpp på framhoppningen ;) Tur att han skärper sig inne på banan!
 
I lagklassen hoppade jag och Ida 1m, Hanna och Frida 1,10m. Jag var felfri, Ida hade fyra fel, Hanna & Frida var båda felfria så laget gick vidare till omhoppning mot Skövdes lag. Ikaros var felfri även där fast han började bocka efter första hindret så förlorade lite tid där men han rev alltså inte en enda bom på hela dagen! Laget tog hem omhoppningen och vann tredje omgången av Div.II och även hela serien! Ikaros och jag fick en tredje placering individuellt i lagklassen så vi fick med oss tre blågula rosetter och en gul rosett hem! Fantastiska lilla häst :) Under ärevarvet med laget fick vi även vinsttäcken och när vi rider förbi läktaren börjar alla hurra och heja så Ikaros blir så glad (malligaste hästen på denna jord) att han börjar bocka, ordentligt. Så jag åker av! Ren tur att han inte trampa mig för landade precis framför honom. Men allt gick bra både med mig och honom haha!
 
1,10m
 
Prisutdelningen 1,10m :)
 
Finaste pojken :)
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback